Cercar en aquest blog

dijous, 5 de juny del 2008

Fantasia (II)

Fantasia feta realitat. D’una revolada, deixes la meva boca orfe i els teus llavis comencen a llepar-me suaument els mugrons. Jo, imaginant que controlo la situació, t’agafo el cap i començo a massatjar-lo. A poc a poc et decantes cada vegada més i arribes a la meva polla. Moment culminant. No seria cert si digués que era el moment que havia esperat. Les meves mans s’arrapen als teus cabells rossos. Puc sentir totes les meves terminacions nervioses en estat d’alerta. Tanco els ulls i deixo la ment en blanc. Carpe diem. Res de sentiment de culpabilitat. Només el contacte dels teus llavis amb la meva pedra, de la teva llengua amb el meu gland, de les teves mans amunt i avall. Moviment acompassat.

Obro els ulls i et veig en aquesta posició tant morbosa... Al nostre voltant, silenci. Els vidres del cotxe ja s’han entelat i ens tanquen en una atmosfera de sexe i de plaer. Ja t’has desfet de la brusa i et trec els sostenidors. Els pits queden en contacte amb les meves cames, i allargo les mans per tocar-los. Ferms, durs, càlids. Vull menjar-te’ls.

- Vull llepar-te els pits...

T’incorpores, despentinada, suada, la cara encesa de plaer. I d’un moviment estudiat t’incorpores al meu damunt. Per primer cop, el teu cony en contacte amb la meva polla. I comences a bressolar-te mentre m’ofereixes la visió espectacular dels pits a tocar. Puc sentir el teu alé. I m’hi capbusso. Com un mort de set en un oasi del desert.

El mugró dur, roig, acull amistosament els meus petons, que deixen pas a la meva llengua, que gaudeix com si fos un nadó a la recerca del seu aliment. Mentrestant, tu no pares de moure’t i noto com el teu cony es convulsiona damunt meu. I t’arrapo contra meu, les mans al cul, apretant fort contra mi. Puc sentir com si el teu cony fos una part del meu cos. Em tornes a besar, aquest cop violentament, amb una passió exacerbada, viciosa.

Em demanes que estiri el seient. Obeeixo. I pràcticament estirat, t’alliberes de les calcetes negres, amarades de perfum, del teu perfum perfecte. I, enjugassada, grimpes cap mi i m’ofereixes el teu cony perquè me’l mengi. L’oferta és massa sucosa per rebutjar-la. Sento l’aroma del teu cos, del teu sexe, i tot plegat em trasllada a una altra dimensió. Perdo la noció del temps, de l’espai, perdo el control i només tinc un objectiu: donar-te tot el plaer possible. Només escolto els teus gemecs i la teva mà a la meva polla, que es mou a un ritme frenètic i que, d’un moment a un altre, esclatarà.

- Sóc a punt d’escórre’m, dic, amb el teu cony a la boca.

- Shhhhhhh, calla, dius entre gemec i gemec.

El temps just perquè el meu esperma ompli la teva mà. T’arrapo de nou contra mi i tu et desfàs d’aquesta dominiació per saltar al seient del costat i començar a masturbar-te, amb la mà encara plena de semen.

Fantasia I