Cercar en aquest blog

dijous, 5 de juny del 2008

Fantasia (III)

La lubricació fa que la teva mà llisqui suaument. Tanques els ulls i et trasllades al teu univers. Jo m’incorporo i m’acosto als teus pits. I torno a capbussar-m’hi, aquesta vegada lentament, envoltant el mugró amb la llengua, amb petites mossegades i estirades. Miro la teva mà i veig com el meu esperma es barreja amb els teus fluids. Una fortor de sexe emana del teu entrecuix, però no vull anar-hi encara. Vull jugar amb els pits: llepar-los, tocar-los, saccejar-los, estrènyer-los... Comences a bufar, mentre la teva boca busca la meva. Dintre meu, els teus gemecs s’ofeguen amb la meva llengua, i el compàs de la teva respiració és el lleopard després d’una cursa frenètica. Nosaltres també busquem la carn, la presa: som nosaltres mateixos, el nostre univers. A fora, res no es mou. A fora, tot és silenci. A fora, no hi ha món. El món és aquí a dins. Un crit i una convulsió m’indiquen que l’orgasme ja és aquí. Vull veure la teva cara. Amb una mà, t’acompanyo el massatge vaginal; amb l’altra, prenc la meva polla, de nou recuperdada. I et miro. I veig el desig personificat, veig com la suor omple els teus porus, com el teu somriure és còmplice del plaer. Obres els ulls, em mires i en plena explosió de desig, crides fort, molt fort, i et mous, oberta de cames, nua, amarada dels fruits del sexe. I tornes a cridar mentre m’atraus cap a tu, em beses brutalment, em mossegues i xicles. Apocalipsi del petit món creat en aquest habitacle.

Fantasia I
Fantasia II

1 comentari:

mar ha dit...

buuufff...
després de les tres fantasies...
...
sense paraules...