Cercar en aquest blog

dimarts, 20 de gener del 2009

Escala

Una escala no és més
Que una línia ascendent
(o descendent)
Entre dos punts.
Graons col•locats estratègicament,
Per frustrar expectatives,
O per injectar vitamines
A l’ànima.

Avui em sento triomfadora,
Orgullosa d’emprendre l’ascensió.
Conscient que, com cada dia,
A mitja escala,
Em miraràs.
I et miraré.
I et veurè igual de serè,
Seriós, seductor.
I tu em veuràs diferent.
Perquè avui interpreto el paper
De serenitat, de seriositat, de seducció
En l’auca de la meva vida.

Avui em sento una mica més triomfadora,
Sabedora de controlar la línia que uneix
Aquests dos punts.

4 comentaris:

Lydia ha dit...

¿Subes o bajo?... Seducción en la espiral de la escalera... mmmm, me gusta.

El Company de Venus ha dit...

Lydia: Pujar o baixar, tant se val. La seducció és indiferent de les direccions.

mar ha dit...

com m'agrada aquesta certesa que cada dia podem triar l'aire amb el que volem viure...

i pujar o baixar les escales... i a la meitat tenir temps per mirar l'altre i percebre la seva força.

El Company de Venus ha dit...

Mar: Tot és agafar embranzida i ser el rei de la festa.